środa, 16 marca 2022

Nowe posty 129

 

Rozdział #14

— Mam polecieć na spotkanie z moim nowym szefem, którego nienawidzę od pierwszego wejrzenia? — usłyszała głos, a później upadła na twardą glebę. — Musze kończyć. Przepraszam, nic pani się nie stało?
— Co za imbecyl — burknęła z zamkniętymi oczami. — Dlaczego zawsze mnie to spotyka?

Autor: K.


Rozdział 4

Pierwszy raz z tą postacią miałam do czynienia jeszcze w wieku szkolnym, gdy przypadkowo włączyłam emitowany na programie PULS film “Morderstwo w Orient Expressie”. W którym w Poirota wcielał się aktor Alfred Molina. Byłam “stracona”. Przykuta do telewizora, starałam się rozwiązać zagadkę. Co było oczywiście nie do wykonani. Bo Agatha miała niesamowite pomysły.

Autor: LadyFree


Rozdział 5

Dostrzegła Itachiego — był bardzo podobny do Sasuke, lecz zdecydowanie miał dłuższe włosy. Przykładał usta do głowy swej towarzyszki. U jego boku stała szatynka, uśmiechająca się od ucha do ucha. Miała charakterystyczny pieprzyk pod okiem. Ubrana w fioletową sukienkę, a na jej czole znajdował się ochraniacz shinobi.
— Ciekawość to jeszcze nie grzech, ale powinnaś być bardziej ostrożna — pomieszczenie wypełnił stanowczy głos Itachiego. Nie był zły, lecz nieprzyjemnie szorstki.

Autor: K.


Rozdział 1

To ironia losu, że ojciec najpierw ożenił się z matką Itachiego, która była niezłym ziółkiem, a dopiero później poznał Mikoto — kobietę anioła, z którego wyszło dziecko z piekła rodem, czyli Sasuke.

Autor: K.


Rozdział 22

I przed spojrzeniem w niebo, nabrała pewności, co zobaczy, ale i tak na moment wstrzymała oddech, widząc przypominający olbrzymi uśmiech, srebrzysty sierp.
Instynktownie uniosła dłoń do szyi, ale palcami natrafiła wyłącznie na gładką skórę. Przez moment poczuła się rozczarowana, chociaż nie potrafiła stwierdzić dlaczego
Zgubiłam go…
– To piękne miejsce – usłyszała i tyle wystarczyło, by sprowadzić ją na ziemię. Z jakiegoś powodu glos Leliela ani trochę jej nie zaskoczył. – Spokojne.
– To cmentarz – zauważyła przytomnie.

Autor: Nessa


Rozdział 174

– Więc może to rozwiązuje problem. Daj mi jeden powód, dla którego nie powinniśmy rozegrać tego najprościej, jak się da.
– Ach… Oddając mnie w jego ręce? – podsunęła niemal pogodnym tonem. – Zrobiłabyś to z radością.
– Dokładnie taką samą, z jaką ty chciałaś mi zagwarantować spotkanie z bratem – wycedziła, a w jej oczach pojawił się niebezpieczny błysk.

Autor: Nessa


Rozdział 16

–Mimo wszystko musiał przyznać, że propozycja była kusząca. To nie tak, że jakoś szczególnie przejmował się tą dziewczyną, ale skoro już poświęcił o wiele za dużo, żeby uratować jej tyłek…
– Jak anioł stróż? – zadrwił, uśmiechając się gorzko.
Doczekał się promiennego uśmiechu. Noel wyprostował się i w nieco teatralnym geście rozłożył ramiona.
– Oto ja.

Autor: Nessa


Rozdział 15

– Radzisz sobie niewiele lepiej od Adriena – przyznała z bladym uśmiechem Lexi.
– Bo to nie jest proste – obruszyła się Grace. Energicznie potrząsnęła głową. Spojrzenie na powrót utkwiła w swojej rozmówczyni. – Dla żadnego z nas. Posłuchaj, my…
– Oczywiście, że nie jest proste – przerwała ze spokojem. Uśmiechnęła się, choć nie sądziła, że będzie do tego zdolna. – Zwłaszcza to, że ktoś najwyraźniej spętał mnie i moją magię.

Autor: Nessa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz